Fina Pascual

Té formació com a ceramista i va fundar un taller – escola de ceràmica, en què va estar treballant durant 10 anys, posteriorment, va adquirir una botiga familiar de llenceria. Actualment es dedica a les seves grans aficions: la lectura i la informàtica. Fina és membre fundador de GAEM, ha format part del patronat des del 2006 fins al 2017, i la seva vinculació amb l’entitat és per estar amb persones que pateixen la mateixa malaltia (Esclerosi Múltiple) i que comparteixen els mateixos ideals que ella.

Ramón Castellví

Té una àmplia experiència al sector de l’electrònica tèxtil, ja que ha estat tècnic d’electrònica en una multinacional suïssa durant 10 anys, a més a més, té formació professional superior en el mateix àmbit. Actualment, Ramón dedica el seu temps a una de les aficions preferides: la informàtica. Ramon és afectat d’Esclerosi Múltiple, se sent molt lligat als valors de GAEM i per això, fa tant de temps que col·labora amb l’entitat, ja que és membre fundador i ha format part del patronat des del 2006 fins al 2017.

Núria Ríos

Va treballar durant 20 anys en una empresa de maquinària tèxtil de Badalona, als departaments de postvenda, exportació i vendes-comercial. Posteriorment, va ser professora de ioga, època en què es van començar a manifestar els primers símptomes de l’Esclerosi Múltiple. Li van diagnosticar la malaltia quan tenia 36 anys, el 1995. Actualment realitza diverses activitats, entre les quals destaquen: la fisioteràpia rehabilitadora, la natació, els tallers fisicolúdics, i col·labora en una entitat que reivindica la diversitat funcional de les persones. La Núria ha estat sòcia fundadora de GAEM, membre del patronat des del 2006 fins al 2017 i presidenta de l’entitat quan era una associació. La motivació per estar vinculada a la Fundació és perquè creu les accions que desenvolupa, entre les quals destaca: l’impuls i l’acompanyament de projectes de recerca innovadors per trobar una curació per a la malaltia.

Katy Rey

La seva experiència és al sector comerç-alimentari, on va ser empresària durant 25 anys, a més, a nivell personal, és una persona molt dedicada a la seva família i als seus amics de GAEM. Katy és afectada d’Esclerosi Múltiple i li van diagnosticar la malaltia quan tenia 43 anys. Actualment practica activitats esportives per exercitar el cos i trobar-se més àgil. A més, és membre fundador de GAEM i se sent molt lligada a la seva filosofia perquè té pressa a curar-se i creu molt als projectes que impulsa l’entitat.