Torna Volem Saber, el 25 de maig

Fundació GAEM reprèn el cicle de conferències divulgatives “Volem Saber“, amb una nova edició el dijous 25 de maig, a l’Espai Endesa de Barcelona, de 17h a 19h.

Volem Saber VI es centrarà en la innovació en esclerosi múltiple. S’explicarà el concepte d’Acceleradora de projectes biomèdics i el seu paper fonamental en ajudar a que la recerca científica pugui arribar a fructificar en medicaments i productes per als usuaris finals.

Explicarem la investigació sobre tolerància immune que s’està realitzant a l’IDIBAPS (Hospital Clínic de Barcelona). El director del projecte, Dr. Pablo Villoslada, intervindrà per conferència des de Califòrnia per explicar els resultats de la Fase Clínica Ib amb pacients, recentment finalitzada, i els propers passos que seguirà aquest projecte en el seu camí cap a una teràpia eficaç per als afectats.

ANKAR Pharma exposarà l’estat del seu projecte de desenvolupament de la molècula AP-1, que té un doble mecanisme d’acció que actua en dos grans factors de la patologia: la inflamació del sistema nerviós central i la desmielinització.

Finalment, Mint Labs ens revelarà els avenços en neuroimatge que estan transformant el diagnòstic i el tractament de l’Esclerosi Múltiple.

Volem Saber està dirigit al públic general, i obert a totes aquelles persones interessades en l’Esclerosi Múltiple i la innovació biomèdica i biotecnològica.

Veure el programa

Inscripció

Notícia relacionada: “Volem saber”: innovació en Esclerosi Múltiple, Fundació GAEM