“Tu Peso Sano” proposa transformar quilos en diners per a la recerca en esclerosi múltiple

“Tu Peso Sano”, empresa de l’àmbit de la nutrició i el benestar, s’uneix a la campanya solidària de Yo doy mis pasos i cada quilo que perdin els seus clients es convertirà en 1 euro per a la recerca

Fundació GAEM continua sumant empreses que s’uneixen a la nostra iniciativa solidària de Yo doy mis pasos contra l’Esclerosi múltiple i col·laboren per a impulsar la recerca a través dels projectes de la seva Acceleradora.

Tu Peso Sanoés una empresa situada a Palma que es dedica a la nutrició i el benestar. La seva dietista i coach nutricional, Maria Antonia Beltrán, es dedica a ajudar a totes aquelles persones que vulguin obtenir el seu pes ideal i aprendre uns hàbits de nutrició i de vida saludables.

“Tu Peso Sano” ha volgut col·laborar amb Fundació GAEM amb aquesta proposta de transformar els quilos perduts en diners. Cadascun dels quilos que perdin els clients de “Tu Peso Sano” es convertirà en 1 euro per a continuar impulsant els projectes de recerca biomèdica de la fundació.

Amb aquesta iniciativa solidària Maria Antònia ha volgut col·laborar amb els projectes de recerca i alhora motivar a tots els seus clients per a contribuir de manera saludable a la recerca.

Agraïm enormement a “Tu Peso Sano” i a Maria Antonia Beltrán la seva solidaritat i les seves ganes de contribuir a la lluita contra l’Esclerosi múltiple.