Universitas renova la seva col·laboració amb Fundació GAEM per a 2019-2020

Cada segon dijous del mes un 5% dels menús serà destinat a la recerca en Esclerosi Múltiple

Fundació GAEM i Universitas han renovat el seu acord perquè el 5% de tots els menús servits el segon dijous de cada mes en el restaurant Fifteen i en La Cafeteria, tots dos situats al Parc Científic de Barcelona, vagin destinats a la recerca en Esclerosi Múltiple, missió fonamental de la Fundació GAEM.

Per a col·laborar tan sols fa falta acudir a qualsevol dels dos establiments el segon dijous de cada mes i demanar el menú del dia, que no té cap cost addicional per als clients. Aquesta iniciativa va començar a l’octubre de 2018, i després d’un reeixit any, en el qual s’han recaptat prop de 1000€, s’estendrà fins com a mínim setembre de 2020.

A més de l’aportació econòmica directa de la recaptació dels menús, Fundació GAEM disposa d’una urna solidària en cadascun dels restaurants de Universitas, on es poden realitzar donacions espontànies diàriament.

La quantitat recaptada servirà per a donar suport a l’acceleradora de la Fundació GAEM, que actualment impulsa fins a 6 projectes d’innovació biomèdica relacionats amb l’Esclerosi Múltiple en diferents àmbits, des de biomarcadors fins a teràpies cel·lulars.