Volem saber

En 2023 patrocinaron:

Conferències divulgatives científiques online (webinar), per fer arribar a les persones afectades d’esclerosi múltiple els desenvolupaments científics i els darrers avenços en teràpies i dispositius a través d’un format àgil i accessible.

Les sessions Volem Saber es realitzaran en línia i en directe. Els assistents tenen l’oportunitat de resoldre els vostres dubtes al final de cada sessió.

Sessions

Fundació GAEM no és responsable de la informació i l’opinió dels experts que col·laboren de forma desinteressada amb el portal ‘Volem saber’. Aquestes reflecteixen exclusivament la seva visió personal, que en cap cas no ha de ser considerada com l’opinió o responsabilitat de la Fundació GAEM. (Avís legal)

Ponents

A GAEM convidem tots aquells professionals que puguin proporcionar informació, orientació i consells a les persones afectades d’esclerosi múltiple. És una gran sort i un privilegi poder comptar amb tantes persones tan valuoses!

Us agraïm la col·laboració desinteressada que ens ofereixen exposant i compartint el vostre coneixement científic, així com el suport de nombroses entitats que amb el vostre suport ens ajuden i ens animen a continuar.