“Yo Doy mis Pasos” als mitjans de comunicació

La innovadora campanya “Yo Doy mis Pasos”, llançada per Fundació GAEM amb l’objectiu de sensibilitzar l’opinió pública i captar fons per a finançar la investigació en esclerosi múltiple, ha estat objecte de diversos reportatges en premsa, ràdio i TV.

“Yo Doy mis Pasos” compta ja amb més de 3.000 usuaris i ha protagonitzat reportatges i entrevistes en diversos mitjans de comunicació, principalment de la ciutat de Barcelona, ​​on es va presentar la campanya al novembre de 2018.

Els mitjans s’han interessat i s’han fet ressò d’aquesta innovadora iniciativa, que convida a totes les persones, sense distinció d’edat o condició física, a “donar els seus passos” per l’esclerosi múltiple, mitjançant la realització de dues accions:

• Gravar els seus passos (caminant, passejant, corrent, fent senderisme o anant amb bicicleta) mitjançant una app (per exemple, Strava).
  • Pujar aquests passos al web “Jo Dono els meus Passos”.

Fundació GAEM busca llavors donacions i patrocinis d’empreses, institucions i particulars que vulguin donar suport a un estil de vida saludable, la pràctica d’una activitat física regular, i el desenvolupament de la investigació mèdica per trobar una curació a una malaltia com l’esclerosi múltiple, avui per ara incurable i que afecta 48.000 persones a Espanya, 2/3 de les quals són dones, majoritàriament a partir dels 20 anys.

Fundació GAEM té previst presentar la campanya a tot Espanya a partir de febrer de 2019.

Us deixem aquí les principals aparicions a mitjans:

La Vanguardia

“Practico deporte” de EFE

Diario ABC

Outdoor Actual

Running

RNE Ràdio 4, Més que esport”

Cadena Cope, “La Linterna

Onda Cero, “La Ciutat”

TV Badalona, “Badalona 360”

Més informació sobre “Yo Doy mis Pasos”:

Yo Doy mis Pasos per l’esclerosi múltiple s’apropa als 3.000 usuaris