Yo Doy mis Pasos, campanya per l’esclerosi múltiple

Fundació GAEM està ultimant el llançament de Yo Doy mis Pasos, una campanya dirigida a tots els públics per donar suport a la recerca en esclerosi múltiple

Yo Doy mis Pasos és una campanya inclusiva, en la qual podrà participar qualsevol persona, sense distinció d’edat ni preparació física. Només caldrà registrar els passos que es fan al sortir a passejar, camí a la feina, entrenant, fent senderisme o les pedalades en bicicleta, i pujar-los a la web yodoymispasos.es, per convertir-los en fons per a la investigació.

Implicar la societat en un estil de vida saludable, conscienciar sobre l’esforç que suposa viure amb esclerosi múltiple i recaptar fons per impulsar la recerca, són els tres objectius principals d’aquesta campanya.

Yo Doy mis Pasos és un projecte ambiciós, resultat d’un anhel compartit, que és acabar amb l’esclerosi múltiple -una malaltia neurodegenerativa, crònica i incurable- amb l’única eina disponible: impulsar projectes de recerca i innovació que generen solucions i esperança a 2,5 milions d’afectats al món.

Volem aportar un valor afegit al nostre dia a dia, sense que suposi cap esforç addicional, que només els nostres passos i la nostra activitat quotidiana siguin suficients per marcar una diferència: millorar la qualitat de vida de tots, els que convivim i els que no, amb l’esclerosi múltiple.

A la Fundació GAEM vam iniciar aquest camí fa dotze anys, amb una idea singular des d’una fundació de pacients, que va ser crear una Acceleradora de projectes d’investigació per ajudar a que les solucions terapèutiques arribin el més aviat possible al pacient. Portem un milió i mig d’euros invertits en ciència. Perquè creiem que la recerca és l’únic camí i crea futur per a tota la societat.

Amb Yo Doy mis Pasos esperem comptar amb els passos de moltes persones, i amb el patrocini de moltes empreses i institucions. La implicació i la col·laboració econòmica de tots ens permetrà investigar per donar els passos que falten per curar l’esclerosi múltiple.

T’uneixes a Yo Doy mis Pasos?