Yo Doy mis Pasos per l’esclerosi múltiple s’apropa als 3.000 usuaris

Jo dono el pas (Yo Doy mis Pasos) per l’esclerosi múltiple, la innovadora campanya de Fundació GAEM per captar 1 milió per a la investigació mèdica, ha sobrepassat els 2.700 usuaris a tan sols un mes del seu llançament.

La campanya vol finalitzar l’any amb 5.000 usuaris inscrits, i amb aquest objectiu Fundació GAEM ha llançat un repte a les seves xarxes socials instagramtwitter facebook, enfocat a convidar a altres persones a sumar-se a aquesta iniciativa solidària, entrant en un sorteig de 2 samarretes tècniques exclusives de Yo Doy mis Pasos.

Yo Doy mis Pasos és una campanya solidària i inclusiva, que converteix passos en esforç i aquest, gràcies al patrocini d’empreses i donatius de particulars, en fons per a la investigació per l’esclerosi múltiple, malaltia neurodegenerativa i ara per ara incurable que afecta prop de 8.000 persones a Catalunya i 50.000 a Espanya.

Aquesta campanya solidària de Fundació GAEM proposa registrar els passos que donem en la nostra activitat diària, quan fem una passejada, correm, o muntem amb bicicleta, i pujar-los a la pàgina web www.yodoymispasos.es. Els passos donats es tradueixen en esforç, que depèn no només de la distància, sinó de la dificultat de les rutes i l’estat físic de la persona.

Fundació GAEM destinarà els fons aconseguits a finançar els seus projectes de recerca, dels quals dos han arribat ja als pacients i estan en fase clínica per verificar la seva seguretat i eficàcia. La Fundació necessita reunir 1 milió d’euros per concloure aquestes investigacions en els propers anys.

Yo Doy mis Pasos és una campanya a l’abast de tothom que, a més de captar fons per a la investigació, vol també conscienciar la societat sobre l’esforç afegit que suposa viure amb esclerosi múltiple i implicar al públic en un estil de vida més saludable.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Notícia relacionada: